• Ancient Wisdom

    Blanca’s singing had me suspended in time! Both her and Praytell should be on Broadway amazing amazing voices🎡🎼 In other news, the entitled pale face prick needs his ass whooped. Did he actually fix his delusional mouth to say I was born better than you??? Obviously not because you resent this man and want his life that’s why you’re trying to fuck his wife & ruin him.

  • Danielle Murray

    Yes Whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa – I felt bad for the wife – she didnt even know Angel was transgender.

  • StraightShooter

    Oh shit! I’m done!!! 😭 😭 😭 😭 😭 That song is so tragically beautiful!!! 🌹

  • StraightShooter

    The 18:20 mark got me so upset OMG It’s so, so sad and touching at the same damn time! Like, I can’t even… IDGAF what people say. Most will never understand this kind of love!!! You can barely get some of these MFers to hand you cough syrup when you have a cold! THIS is how true love is measured!

  • WrestleShade Deontrae Spruill

    lmaooo.. yes mine too.. i had to do a review .

  • Ancient Wisdom

    The wife was shockingly calm taking in all the sordid details of her husband’s affair with a transgender woman. she reminded me of a Stepford Wife. And for him to show up at Angel’s job after his entire life fell apart I guess he’s just in the beginning stages of discovering who he really is

  • YoungFabulous

    Woah at the first 4 minutes

  • Michael Bullock

    I cried too. This show was so touching to me. I hope it gets renewed, not because it’s a black gay series but because it also educates the black community.

  • Michael Bullock

    Yes she did.

  • TaRon T. Dot Thomas

    That part! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

  • Jay W

    I just wanna knownwhy this isn’t on the top page so more people can watch ! I’m so in love with this show and how it shows we’re all human just different! Love all the Ladies on this show!

  • Fouet Bonbon

    They Sung those song. Yaaaaasss!

  • NiCole Cole

    YEEEEEESSS! As I Do Every Episode!

  • LucyLou4731

    Excellent

  • Danyel Robertos

    Im crying real tears! Some of my older friends said they went through so much pain and suffering burying their friends.You would think the youth of today would learn from our older counterparts. Man This makes me appreciate modern medicine much more.Cause AIDS and Cancer was 99% fatal backthen. This needs tobe renewed and people need to start watching so we can have better ratings

  • jeauxjo

    FOA….I’m bout sick of crying EVERY damn week. When I heard WHITNEY πŸ’œ β€œYou Give Good Love” I was misty eyed….but baaaby when Pray Tell sung β€œFor All We Know” the tears wouldn’t stop.

    Pose BETTER be nominated for every award possible & WIN them all. πŸ‘πŸΎπŸ‘πŸΎπŸ‘πŸΎ

  • Im me

    This show has some genius writers and cast. I cried my heart out. This show is gonna get the credit it deserves. Just wait!

  • Tomknowles

    This episode made me cry alot !!! Pose is amazing ! Shows so much love ❀️ and things that do happen in real life.

  • TaRon T. Dot Thomas

    Thanks for the like. Did you ALMOST cry like I did? 🀭🀣🀣🀣

  • NiCole Cole

    I Am So Grateful For This Show!
    Janet Mock & Ryan Murphy Did An Amazing Job With Writing, Producing & Casting This Show
    I Cry Every Episode Because My Life Resonates Throughout This Series!
    This Is The First Time My Life Is Truly Represented On Television!

  • NiCole Cole

    LMAO

  • Mamie Washington

    Chiiiillleeeee…..they snatched ALLLLL my edges this episode 😩 YAAAASSSSS hun-tee!!

  • Pebbles

    Pratell can sing but Blanca can Saaaaang!

    Good episode!

  • N’Deye Delgado

    The Aids Cabaret was everything !

  • N’Deye Delgado

    I really wanted Stan to win that fight … his boss deserved to be thrown out that damn window so he could plunge to his death! What kind of person ruins a family because he’s slacking on his job and someone else is actually putting in the time and effort to be on top of things… just a microcosm of this world we live in… ASSHOLES finish first…

  • TaRon T. Dot Thomas

    ol’ boy played that scene at 15:00. i damn near choked. he needs an emmy or oscar

  • Chucksta

    Such a good show! I feel bad for Stan. The world that he feels he has to be a part of, is not the world that is in his heart. That really sucks.

  • Ugo Tai

    Omg that boy SANG!!!!!πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

  • Ugo Tai

    First