The Platinum Life Season 1 Episode 6 – ‘The Elephant in the Room’

On episode 6, Nazanin starts planning her dream wedding to Miguel, but when she gets overwhelmed, her friends step in and throw a pre-bachelorette party in hopes of taking her mind off the stress. King Los and Lola set Alycia up on a blind date with their friend. Shantel reaches new heights with her Shoe Gummi business.

  • Kyra

    Alycia is so fake for telling the story that way. And she CONVENIENTLY forgot to mention that she was agreeing with Crystal during the conversation. That’s so weak.
    La’Myia is just soooo negative. I wonder if she really knows why she has an issue with Shantel. Idk why she just won’t spit it out.
    Lola Monroe continues to be my favorite 😍
    Can we just have one moment to discuss how FINE that man Izzy is?! 😍😍👅💦

  • Maisha Bora

    this Good is a bitter ugly of the bunch an fat so she is so awful to others…. she must have learned all her life to be a snake jealous bitch growing up next to her gorgeous sister.. despite her surgery the boobs still the same.. lool

  • Maisha Bora

    black women… why go through so much arse just to satisfy a man who obviously will get enough at some point of fake big plastic arse??? this monroe is so mediocre

  • jasmine

    Right. Every time you pop out you have an attitude. Stay home sis. She ruined my vibe and I wasn’t even there. I think this really stemmed from shantal’s trip. Lamaih wasn’t invited but crystal was. Ever since then she’s had straight attitude. Everyone was starting to gravitate towards crystal and she was getting left behind.

  • N’Deye Delgado

    Shift brain into gear before disengaging your mangled fingers to type about what you presume to know

  • Midland B Salomon

    you clearly not watching the same show

  • gdubois

    I can’t believe Alycia told the story that way… She was the one who took Crystal outside and she was also making jokes about Blanca. Talking about she thought Crystal had an issue with her.

    But on a different, Lola is gorgeous!!!!!!!!!!!

  • BrainsNBeauty

    Ty dolla signs Ex just comes off a bit artificial to me. Then when she was telling what Crystal said saying that it “rubbed” her the wrong way. BIH, I couldn’t tell it rubbed you the wrong way because you were in agreeance & even egging her on saying that you would feel the same way if you were in her shoes soooooo…. bitch you’re a fraud. And if Ms. Jackson don’t sit her fake tough ass down somewhere. 🙄 I can see exactly what LaMya is trying to say, she really wants to say “bitch when these cameras turn on you’re a completely different person” but she can’t say that, and I believe every word. Ms. Jackson seems like the sweet subdued type, I’m getting ‘I don’t know who I am outside of the men I date’ vibes from her. But she’s beautiful though. 🤷🏾‍♀️Lol

  • Treveion Harris

    Maybe she mad Nelly got more money than Eric… Maybe she mad Shantel look better than her… Maybe she mad her body count is more elite… I mean come on ladies… Who would marry eric… Shit I woulda married 21 savage or asap rocky or shit even asap ferg over Eric… #ijs

  • Treveion Harris

    Lamaya real bothered for someone sooo unbothered… You don’t want to address the issue cause you have none.. If her energy, vibe, attitude is whack, then say that… But you acting real stank for someone who is so unbothered or she doesn’t exist… Alicia I see why yo boy married someone else… Your kinda like a 11yr old boy whiney & entitled.. Get over him and yourself…

  • N’Deye Delgado

    I don’t agree with how Crystal pulled the blond girl into her drama, that blond ain’t had nothing to do with Crystal’s beef with Blanca … I want to like Crystal but her mentality is too hoodrat for me … If you was laughing when I shaded somebody else that doesn’t mean that you also are shading them, shit if what I said is funny it’s just funny period! Everybody has laughed with their friends at good shade being thrown weather or not they had a personal beef with the person being shaded, which is totally not the same as stirring the pot. The blond girl was literally just lending an ear and listening to Crystal vent about her beef like a good friend would!

  • Bridgette Lee

    🤣🤣🤣🤣

  • Africa

    ahhaha for real though, her edges are off to a different continent!

  • Naima Isa

    Put me in the corner with Izzy.

  • Bridgette Lee

    Every time I read this⚰️⚰️⚰️⚰️
    Love you because of this comment.. stuuuuuupid 🤣🤣🤣🤣🤣

  • Khrishna Johnson

    when she was with mayweather. thats why mayweather kicked her to the curb cause she did it on the low

  • kyla245

    Can’t we just put her in a corner somewhere with Izzy? I’m done with her.

  • cree

    When LaMiya’s husband is not on the episode, it’s hard for me to watch.

  • cree

    Miguel is Black and several other things…so just as “racially ambiguous” as the women are.

    Miguel’s fiance is Persian. Kid Ink’s wife is also Persian and Black. She has a Black mother.

    Alycia is Black. Nelly’s chick looks black (at least to me.)

    Neyo’s wife is…well…you got me there. She is racially ambiguous.

  • cree

    Alycia stirred the pot because her storyline of needing closure from her ex ended when Lola took her to that meditation holistic whatever mess. Now that she can’t talk about her ex anymore, why would she need to be on the show except to be the messy friend? It worked for Karlie Redd.

  • kyla245

    Alycia I was just starting to be cool with you…why would you do that? I feel like you live for some kind of drama in your life. Stable is boring. Explains why you stayed so long in the dark with Ty. Shantel shut up…you don’t even know what the problem is, but your vibe was off and you called her out now you want her to explain her problem with you? You started this…I liked you when I didn’t have to see so much of you.

  • Naima Isa

    I said the same thing on the comments in episode two I think. I’m like the women are either lighter skinned blacks or non black all together.

  • Akelia Mckoy

    i could have swear alycia was the one that take her outside because she never wanted crystal to start no DRAMA. so you laugh and agree on what Crystal was coming from with the situation, but the minute she not there you tell a whole different story far from the truth.GUESS you never know who your real friends really are.

  • Viceee

    Wow alycia. Crystal speaks her mind. Her friend said she would drag her when she approached asiah and tried to resolve an issue. Then she wanted to act like she never said anything. You laughed with her about it and now you want to play both sides Smh.

  • eutoye

    I love Lola. She has such a positive vibe. Love her

  • HonestyPolicy

    Wait, what? Aborted twins? I knew there was some tea on Shantel cause she gets a lot of heat in the comments and I was tryna figure out why.

  • DvlDoggBAM412

    Melanin=black

  • DvlDoggBAM412

    Yea that’s wasn’t shady. That walking pixie Stick knew what she was doing. 👀😗😒😂 I only like rappers…star fucker…

  • DvlDoggBAM412

    Lamiya she knows something. but because of the.. loyalty to her husband and being in the music industry shes keeping her mouth shut around the girls that’s why she hasn’t said anything and it’s killing her right now but I understand to a certain point. You don’t get involved in grown folks business. Chantel probably messing around or visa versa. I don’t put nothing first a woman that can abort twins sorry not sorry…

  • KristalisaDiamond

    All of those women aren’t just light skinned but bi-racial, I have light-skinned women in my family so I dont hate anyone..what I do hate is how some blk men festishize light skin…its indicative of self-hate.

  • KristalisaDiamond

    That’s a possiblity as well.

  • No boo that’s your solution for everything not mine. 😩

  • wuzzy

    Boo…..suck a dick

  • Delete this before you get roasted more than u already are.

  • wuzzy

    Happy Thanksgiving

  • Alexia Tillman

    Right!!! Its sad she still clinging on lol

  • Alexia Tillman

    Yes she looks pathetic at this point

  • Alexia Tillman

    Lmao ikr

  • N’Deye Delgado

    LMFAO But how would you know unless you were doing THE SAME THING #HYPOCRITE

  • N’Deye Delgado

    HAHAHAHAHAHAHAAAA Yo want to hate me so bad but i’m funny !!! HAPPY THANKSGIVING!

  • N’Deye Delgado

    you said, “they’re just pretty” so does that mean that you think all black girls in the hood are ugly … I’ll wait, these are your words

  • wuzzy

    Smh there you go…stop digging and lurking lol

  • N’Deye Delgado

    You think it’s because this show is on E! so they tried to benefit off of ratings that usually go to LHH … I think them financially minded people at E! realized ratchetness is marketable so they wanted a piece of that ratchet reality pie but had to white wash it in a way that wouldn’t drive away their existing audience… THIS IS MY THEORY!!

  • wuzzy

    I can’t with you lol I’ll catch you on the flip side some where else displaying your irrelevant comments. Peace

  • N’Deye Delgado

    Yo I said the same thing !!! First thing I noticed episode 1

  • N’Deye Delgado

    LMFAO you’re delusional homie !!! In My SHEREE WHITFIELD voice, “WHO GON CHECK ME BOO!!!”

  • N’Deye Delgado

    LMFAO You are just the gift that keeps on giving! I could give you the same advice, how are you gonna try to argue me about what the eff I said! Tryna tell me what I meant … lmao GTFOH

  • wuzzy

    Someone has to check you.

  • wuzzy

    Ok you’re talking about some white girl. Read your own shit words.

  • N’Deye Delgado

    IF MY COMMENTS ARE SO IRRELEVANT TO YOU THEN MOVE THE FUCK ON DUDE

  • N’Deye Delgado

    LMFAO WOW Yo are you stupid? or just illiterate? If the girl is black then obviously I’m not talking about that specific one !!!! Yo want me to be wrong so bad that your reading comprehension skills just went out the window!

  • wuzzy

    Facts. Lamiyah must know something we don’t because I don’t get why she’s so jealous of her or is that just her wack ass story line?

  • wuzzy

    Well stop making irrelevant comments about the women those men chose
    black or light skinned

  • HonestyPolicy

    Lamiyah gon say she’s here for Nazanin and then proceed to stink up the whole bachelorette party with her funky attitude. She needs to grow up, and using the excuse of “not wanting to discuss it publicly” makes no sense since she made the fact that she doesn’t mess with Shantel PUBLIC and is acting butt-hurt on a whole reality show.

    Shantel is alright with me, at least she’s woman enough to confront the issue head on. But you’d only have to tell me we’re not cool once and I’d be done with it.

    Asiah BYE! You know damn well if someone said they were gonna drag you’d be throwing all kind of shade the next time you saw them. At least Crystal didn’t pop off in your friend, which is more than what you’re friend was willing to do to her. I feel like she’s just looking for a reason to not like her at this point.

  • wuzzy

    “I tried but I can’t watch this show about all of these NOT BLACK women with RICH BLACK MEN” is what you said … so it’s obvious that you were speaking about their light skin because those women are black….

  • HonestyPolicy

    Alicia baby, wyd? I was getting ready to say I pm starting to like her but then she had to go and be messy at the dinner scene. First of all, Crystal didn’t pull you aside…she walked out because she didn’t wanna cause a scene, you followed her and when she told what the problem was YOU agreed. Why are you lying on the girl? 😐

  • N’Deye Delgado

    LMAO LMAO You don’t even mean or believe that! Now that you see my point was valid and not based on jealously like you said at first you are trying to bait me into the predictable “angry black woman” you’d like me to be. Sorry to disappoint you but I love myself and my life these comments is just for entertainment lol carry on tho’ I see you

  • N’Deye Delgado

    and just to give you a taste of your own medicine…. you said, “they’re just pretty” so does that mean that you think all black girls in the hood are ugly … I’ll wait, these are your words

  • N’Deye Delgado

    I didn’t say black vs light skin you said that! I said NOT BLACK…

  • wuzzy

    I just don’t understand the black girl versus the light skin girl thing because for what I see with reality shows the majority of all those light skin women came and act from the hood, they’re just pretty.

  • wuzzy

    That’s because black women are mean but moving on

  • N’Deye Delgado

    You’re acting like this hasn’t been a known reoccurring trend with wealthy black men, girl I didn’t make up the statistics those stats exist because it was happening so much people took notice. It’s a real thing, why are you mad that I brought it up? It’s not a secret…

  • N’Deye Delgado

    I don’t know you, why do you care what I think anyway. If you disagree just move on

  • N’Deye Delgado

    Please stop you’re trying to find something wrong with my opinion because it doesn’t align with your values but I am not insulting anyone and everyone speaks in generalizations when making a point. Obviously I don’t know all of their men’s whole life story who has the time to be in their business like that sheesh …

    and the point I brought up is nothing new, rich black men been dogging out and playing black women forever and then turn around and treat someone of a different race better than they treated the one who was there for them that’s what I wanted to point out

  • wuzzy

    Even if he was from the hood…he can’t see different? He gotta stay with the hood chik?

  • wuzzy

    Wow all of those men are from the hood? Cause you know or assume.

  • Mamoru Chiba

    Projecting much?

  • N’Deye Delgado

    It has nothing to do with jealousy. It has everything to do with not wanting to see evidence of the stereotypical hood guy that made it no longer seeing value in the women who supported him when he had nothing. It’s hard to watch because it’s a painful reminder that we have a long way to go, nothing against other races, and nothing against these women specifically I don’t know who they are like I said I didn’t watch

  • wuzzy

    Another ugly black bitch you must be

  • wuzzy

    Wtf….a lot of jealous black women in the bitch smh

  • wuzzy

    Wtf those women are black what you hate light skinned?

  • wuzzy

    Lame ass fuck Wanna be Rasheeda smh

  • KristalisaDiamond

    I’m sorry, I won’t be able 2 watch this mess, all of the men are black but every one of their women are non-black or racially ambiguous smh

  • Bridgette Lee

    I just hate how she’s letting Chantel get to her.. that’s lame ass fuck.. you on the show let that bitch have it🤷 ijs.. security will break it up

  • Bridgette Lee

    With them damn triple jointed fingers.. I thought she would be super dope tho smh she lame ass fuck tho🤡

  • Bridgette Lee

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • Bridgette Lee

    65k was a made up number 🤷 for t.v. .. ijs if it wasn’t somebody please boop her over the head a couple times with that damn shoe gummie bear🤣🤣

  • Bridgette Lee

    Twisted the whole story around 🤦🤦🤦 just messy and her voice ugh somebody please punch her in her throat 👊👊👊

  • Naima Isa

    I don’t see why. I wouldn’t be jealous of anyone’s build-a-body. I’d embrace my natural ass & tits. Her body isn’t even bad too me, but ppl are harder on themselves of course.

    And I think she just inherited the role of being a debbie downer on the show. I firmly believe they have edited the show like any other to make up drama. Everyone is playing a role.

  • Naima Isa

    It’s really not. Why would I be pressed over someone that said they don’t fuck with me? I’m not sniffin no ho pussy trying to figure why 😂 it’s your loss in my eyes if you don’t want to fuck with me.

  • Naima Isa

    She is though lmao & it was definately purchased along with those titties. I love her though, but her body is wrong.

  • Naima Isa

    I think that blonde wig is getting to her brain cells.

  • Mamoru Chiba

    Ty Dolla Sign is gaining a whole new audience now thanks to his ex (keyword: ex)

  • Mamoru Chiba

    I ain’t buying it! The Producers told Crystal to stay at home for this episode, because it was Miss Jackson’s turn to show us her “invention”

  • Mamoru Chiba

    Alycia: “It’s just the type of person I am”
    Yeah a 2 faced hurtin ass bitch

  • N’Deye Delgado

    I tried but I can’t watch this show about all of these NOT BLACK women with RICH BLACK MEN … everybody wants a piece of us but nobody wants to trade places with us… sad part is most of them used to be committed to actual black women and couldn’t be faithful…SMDH

  • Mamoru Chiba

    Lamiya: “Crystal ain’t here, don’t matter I can stand on my own two feet”

    Also Lamiya: “where’s Crystal?”

  • Mamoru Chiba

    First thing I did was google ‘dolphin style’

  • Supreme

    Smh at Blondie ….. tbh during that scene when blanca came up I thought she was high or drunk.

  • Ms.Lett

    Oh my God I just said that like girl Let It Go I understand it was 10 years but he wants to faithful to you in them 10 years come on man Let It Go

  • Supreme

    I can definitely see shoe gummy being successful.

  • Supreme

    I feel like Blondie shouldn’t be dating more so focused on her healing because it’s obvious she’s not over Ty.

  • Kelly A. Turner

    Funny cause to me Lamya (however its spelled) is the one who is childish. If your don’t like someone at least be mature enough to articulate why. It comes across as a weakness to sit with arms folded like a child, cowardly even. She could say “Shantell I dont like the way you act sometimes;an example is when you said you needed validation that a friend was coming before accepting an invite somewhere.” She not gonna say that cause the shit petty at the end of the day and she would rather look mad than rational. She don’t like Shantell cause Shantell unbothered by her attitude…… that girl aint done a damn thing to her and the more she keep it moving the more she mad. If i truly dont fwy ima be unbothered. SIS BE BIG MAD FOR NOTHING. If IVE REALLY done something wrong by all means dont fwm, but please let the reason have merit.

  • Cristian Charles

    Alycia made it look like crystal literally pulled her out to start drama no boo you followed her and asked her what that was about so she said let’s go out and told you what happened…she didn’t talk bad about her all she said is she ain’t gone be fake and smile with someone who said they was going drag her….alycia tried it that to me is being an instigator cause she was well there agreeing with crystal.. unnecessary drama

  • Kayla

    Bye. If we both stated we like her as a person! Facts are still facts. Her ass is bought. If I had the money, I’d get one too.

  • Consuela Martinez

    Dag, yall some haters. Movin on…

  • Kayla

    I’m FED UP w| her crying! Lmao.. damn girl find something else to talk about, please!

  • Kayla

    And Lola’s ass is bought.. that’s nothing to be jealous of. Lol!

  • Alexia Tillman

    Alycia my migga its OVER,DONE,complete ,finished damn!!!!! You going to spend all season on him and he hasn’t written a verse on you get over it you’re annoying me real talk just bitter and depressed ugh!!!! Ok im done lol

  • Alexia Tillman

    I had to

  • Alexia Tillman

    Right just a Negative Nancy LOL and she felt moded that she didn’t have her little sidekick LOL looking lost n lonely

  • MelaninIs Poppin

    Asiah seems stuck up and click-ish after the first episode when she got mad Crystal had a trip the same weekend as her lil get together I wasn’t feeling her..

  • MelaninIs Poppin

    You never know with these celebrities but Eric seems to really love her. Definitively shows her off in his songs.

  • MelaninIs Poppin

    Exactly!!! I would not be cool with someone who said they wanted to fight me fohh

  • MelaninIs Poppin

    What Crystal said wasn’t even nothing to bring that girl started with her tf

  • MelaninIs Poppin

    Ughh if someone don’t like you let it go. Y’all grown. Just keep it pushing.
    Why would Alycia say that you don’t run shit your so called friend said to your other friends that’s fake af. Btw her date was cute af. This why I don’t trust females or try to make female friends cuz they’re too caddy and vindictive.

  • Baybeetricia

    I don’t think Eric’s cheating BUT she is insecure being around all the other women with their hollywood bodies..

  • Consuela Martinez

    The whole time crystal was talking ALycia was being fake with the “Yeah, Yeah I get it..” She knew that whole time she was talking she was gonna run that conversation. I dont think Crystal is wrong from her perspective. If someone said they were gonna put their hands on me, then come smiling in my face like it never happened, I would walk away too. We aint gotta fight, but we aint just gonna act like it didnt happen. We can talk about it or something but im not gonna be faking in up with you. So now, if I was Crystal I would be looking at the women with the side eye because they let this fake immature girl stir some drama. Even though we know, they only know one side of the story.

  • Baybeetricia

    My sentiments exactly! Being Megan’s sister really made me initially like her..but now, she’s to sour for no reason

  • Baybeetricia

    The issue they have with La’Maya is that she always has a stank attitude. If you don’t like someone, fine don’t like them..but you don’t have to come to events and bring the attitude either. Stay your sour ass home. I also think she’s a bit jealous that Crystal is getting along with the girls, cause it use to be just the two of them, so she’s a bit pissy about it

  • KumQuat

    Actually no bc Lola’s one of my faves but you can try harder sis 🤷🏾‍♀️

  • Consuela Martinez

    Lamiyah made the mistake of getting involved in crystals petty drama. Now crystal is tryna get along, lamyah is looking like the trouble maker. And since she cant get over it, shes dragging crystal right back into the drama.

  • Consuela Martinez

    If an ant is a beautifully stacked Black woman, then okay. Kumquat must be jealous she got that flat asian butt.

  • Lex

    girl what?!? is he tall. he is fine as hell! I don’t like the face tats but he is fine enough.

  • MelaninIs Poppin

    Lola seems like the most mature outta all of them she not with the drama.

  • KumQuat

    lola built like an ant lol

  • KumQuat

    and that Alycia girl needs to take that 613 blonde unit off and atleast color the roots! LAWD HA MERCYYYYY

  • KumQuat

    for the life of me I’m not understanding what La’Myai did/is doing wrong lol. she said she don’t fuck wit home girl and now homie’s beefy about it? thats the most childish shit i’ve ever seen!!!! “she don’t like me so i’m gonna be mean to her!”

    GIRL IT AIN’T THAT SERIOUS!

  • Jay Elle Maloka

    WTF Alycia??!!

  • Jay Elle Maloka

    I’m really not understanding La’miya’s issue… Sad thing is that I really liked her.

  • Jay Elle Maloka

    Izzy is gorgeous!!!

  • Josie da Goddess

    When someone say they don’t fu*k with you….keep it moving. They have that right. Don’t keep pressing it. Just Do You…stay cordial and that’s it.

  • Dana Butler

    La mya needs a make over; that hair style so stale it’s ridiculous!! Her energy is for sucking the fun out of any situation!! Maybe Eric’s cheating; she got new boobs, self esteem is fucked being around these beauties!! Yep, just need a makeover to bring her sexy back!!

  • Dale

    Watching this episode makes me wanna unfollow La’Miya I cant with her negativity ass energy. 🙄😒

  • Naima Isa

    Lol it’s the boniness & tackiness 😂

  • Danielle Nicole Scott

    Thank you! IT is annoying that Lamiyah is always just out to suck up the fun and can’t just chill!!

    Alicia is a trouble maker. And Who doesn’t love Lola?

  • Long Locs

    Izzy can do better than 🤡 wig. He makes her look old.

  • Prive

    Y’all Asiah is annoying to me, she just waiting for a reason not to like Crystal. I didn’t like Crystal on that one show with Eva and them but this show she been legit. Alisha annoying ass know she was wrong for that. Crystal told her at the event she didn’t wanna make a scene. And for What? What she look like going to Asiah complaining about her friend wanting to drag her? That Blanca chic was mad annoying and way outta line anyway. Her lopsided ass wasn’t gonna drag NOBODY. And I hear you guys talking about how Shantel is trying Lamyia for drama but nah, even Lola said it twice (and Lola is mad dope)… That Lamiyas vibes were off. And they were. And then she run back in Crystals ear trying make her feel like an outsider. She didn’t like Crystal buddying up to them if you ask me. She seems immature.

  • Long Locs

    spend several hours getting all dolled up, just to sit around and have the dumbest conversations

  • Prive

    I hate she walks away though. Alisha following ass was in the wrong. Crystal even told her she didn’t wanna say nothing that day bc it was Asiahs event.

  • Myemaildied

    Damn Lol is such a beauty and a stand up woman.

  • Prive

    You took it waaaay back to Royce lmao.

  • osato

    omg i hv to skip her bits so boring I’m even tired of reading the comments about her cause its always the SAME she’s so airy

  • #rapcrush

    Yesss me to idk what tho

  • Naima Isa

    And now she is turning into miss messy boots! She need a spot lol

  • Naima Isa

    Me too I was like nooooooooo lol it just seem like she is not the type that would have went that route. She has the most beautiful face I’ve ever seen so all that surgery was not needed. But hey, it’s her body lol

  • Sapphire Pop

    Lol cause her spot on the show would be even weaker than it already is if she weren’t dating

  • Sapphire Pop

    Wayyyy too big. Distracted me the whole scene they were shopping I.n that boutique

  • Sapphire Pop

    His voice, his face, even his damn Ta/ommy tat. Yaaaaaas zaddddaaay forreal

  • Lady Imz

    This girl needs to STOP talking about her ex

  • Lady Imz

    Crystal idk bu to find her VERY attractive and there’s something sooooooooo sexual about her

  • Jenni S

    Yes… the bubble writing she used was tacky

  • Alycias 613

    La’meiya must be friends with Floyd or something lol. Because even if she didnt mess with Shantel making faces etc is so petty. Also she always brings up the time at the pool when Shantel had Asiahs back. Yet she would do the same and can barely exist without Crystal.

    With that being said Shantel should keep it moving. She doesn’t like u okay, f*** it. Leave her to be miserable party of one. Also Shantel was wrong for that original logo 🤦🏾‍♀️🤦🏾‍♀️ It looked like a candy wrapper.

    Alycia is draining with this storyline. And you can’t laugh at crystal then say it rubbed u the wrong way. Even if u suggested she approach Asiah, crystal was right to not bring it up at the party.

    And i looove Miguel and his fiancée 😍😍😍

  • Naima Isa

    Shantell was so butt hurt when she was speaking to the branding lady. I mean I can’t believe she had spent 65k thus far on that garbage. It looked like something my 4 year old came up with. If she can’t take the criticism, then she is in the wrong field.

  • Naima Isa

    She’s the Royce of this franchise lol

  • Naima Isa

    Why should she? I don’t care to be friend’s with Asiah’s friend so why even bring it up? Especially when you sayin you gunna drag me for no reason? I’m just not about to fuck with you period. Blanca is the one with the problem so me address it for what?

  • Naima Isa

    And La’myia said I just don’t fuck with you and they are all like WHY? Like bitch cuz I said what I said! Lol

  • Naima Isa

    I’m glad Crystal gone ask her next week too like why did you feel the need to stir the pot?

  • Cynthia Watson

    Like Alicia said. Why crystal didnt talk to the one she made up with about her friend. Bitches create they own drama. Shantel feck la maya miserable ass. She could have still had fun abd not be so shady and wack. Feck her and enjoy what you doing. She insecure, jealous, weak and boring

  • Sali

    She’s not even over her ex yet but she wants to date? It’s weird.

  • Sali

    Y’all are making me weak right now looooool

  • Fina Jalaya Rose

    Being desperate is gonna land her right back in the lonely heartbreak position.

  • Fina Jalaya Rose

    Right like wtf.

  • Fina Jalaya Rose

    Alycia mad fake. Crystal didn’t wanna fuck up the event so she walked away and your ass was laughing

  • Naima Isa

    Lmao girl it looks a hot mess! I cringe everytime I see it. It looks the best in denim, anything else is just wrong wrong wrong lol

  • Naima Isa

    That’s what I’m sayin! She was agreeing with Crystal saying she wouldn’t like that either! If someone sayin they gunna drag you for no reason why would I be friendly? I was shocked when she said Crystal was talking about Blanca! I was like PAUSE

  • Angelina Jannae

    #dragginthewagon 🤣

  • Angelina Jannae

    Omg lmaooo 😂😂

  • Bee Smith

    Girl right like worry about that old nigga like you been doing but what’s crazy she was agreeing with old girl laughing with crystal about the the other girl !!

  • Naima Isa

    Oh she unleashed her messy tonight stirring the pot about blanca! I was like biiiitch no you didnt!

  • Naima Isa

    Girllllll when he walked up I was like zaddyyyyyyy 🧐🧐🧐🧐 them lips though lol

  • Bee Smith

    I agree with her messy boots ass !! But he must not been happy clearly she act like a lil kid

  • Jenni S

    👏🏾Agreed

  • Jenni S

    He’s unnecessarily attractive…😩😩😩

  • Naima Isa

    They couldnt have been too happy because he sure moved it along quite expeditiously and to her surprise for that matter. I didn’t say single was fun, but give yoursef time to figure out who you are and what you want. Jumping into another relationship isn’t going to heal her hurt. And looking for love isn’t going to get you anywhere. Let the shit happen naturally. She needs to chill period.

  • Jenni S

    Sarcasm…?🤔

  • Abstruce

    Be honest. Who wants to be alone after feeling happily in love? I’m not condoning hopping from one relationship to another, but being single is not as fun as it seems when you’ve experienced companionship.

  • Naima Isa

    Ion know but when you find out , link me 😭😭😭

  • Naima Isa

    I mean of course ppl can do what they want, but I get so tired of women acting like they need a man to validate them. Getting out of a relationship of that caliber I would not be pressed to get into something else! Focus on your DJ’ing or whatever. Men are going to be here forever boo. If you were so serious about DJ’ing you’d be all into that.

  • Naima Isa

    She totally over did the ass job. Her waist and legs are too tiny to be draggin all that wagon and it diverts attention from the natural beauty she tries to exude.

  • Naima Isa

    Okay so Alicia is messy and fake as hell! If a bitch saying she gone drag me you think I’m going to be keke’in in the bitch face? Asiah friend was on some turnt shit a few episodes ago talking about dragging somebody, but Crystal is wrong? And Alicia was cosigning Crystal too saying , “ Oh I wouldn’t like that either” so why are you stirring the pot with yo bony ass?

    Furthermore, La’myia doesn’t have to explain anything to Shantel. If somebody says they don’t fuck with me I’m not about to bend over backwards to figure out why! We can just be cordial at mutual events and keep it moving. I do wish La’myia would just say I think you are fake because you didn’t invite me to St. Louis and be done with the shit because that’s clearly the issue.

  • wuzzy

    Blah blah blah…………………………………to you

  • wuzzy

    The Meagan Good sister too much drama like foreal

  • wuzzy

    Yes she seems very pathetic trying to keep up with those ladies. She truly doesn’t fit in.

  • wuzzy

    OMG I look and think why?….her frame is so lovely but her ass is weird kinda too fake looking

  • Tamara Chase

    i feel like i’ve seen izzy somewhere before…social media maybe?

  • Jenni S

    Miguel reminds me of mendeeces, his fiancés body shape is wierd to me…

    Crystal looks better without weave to me…

    This show should be called celebrity wags 😂

  • Naima Isa

    Pause ! Izzy is FIONE as hell though ! Holla lol

  • Naima Isa

    I am dead 😩😂😭 I love her too, but really hate her booty. It does not match her tiny frame.

  • Africa

    Love Lola but her edges are running back to Ethiopia

  • Naima Isa

    Blind date? What is so hard about being single for awhile gotdamn. Women be acting like they must have a man. You been in a relationship for 10 years, chill out. So in a rush to get dogged again lol

  • Bee Smith

    Omg I can’t today with Alicia girl worry about getting man instead of he said she said 🤔Okay go head Mr Jackson